Babice / Grandmothers








Eno najposebnejših daril letošnjega božiča mi je naredila babica. Jopico v rdeče beli kombinaciji.
Drugo posebno darilo, ki pa je še v delu, je oblekica za gospodično G. Plete jo njena babica, torej, moja mami. Barve so tako žive in tople,. Komaj čakam, da si jo bo gospodična G nadela.
Zadnja fotka pa predstavlja mojo kvačkarsko košarico. Lotila sem se odeje, da se bodo z njo ogrnile babice, ko bodo prišle na obisk.

One of the most special gifts this Christmas was from my grandma. A beautiful red and white cardigan.
A second gift in progress in a dress for Miss G from her granny, my mother. I love the colors she has chosen and I can't wait to put it on my little girl.
And on the last photo is my crochet basket. I'm making a blanket to keep all my grannies warm when they will come to visit us.


Komentarji

Oseba Urškin Raj sporoča …
vedno me navdušuješ :))
pokukaj na moj blog - pri meni te čaka nagradica ;)
Oseba Hali sporoča …
Kakšno lepo in toplo sporočilo...in tople barve...super!
Oseba Anonimni sporoča …
Pravo veselje je kdaj pa kdaj zamenjati tipkovnico za pletilke.
babica
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Anja nimam besed ob tej čudoviti jopici - rdeče bela, nota babice - neprecenljivo in tudi za tvoji vilinki od tvoje mami - 2pri vaši hiši" ste same super, super punce in to vaše prepletanje generacij mi je nadvse všeč - in sama to močno, močno pogrešam ...

Bodite lepo ...
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Aja sem ti še hotela napisati, da sem zadnji dan starega leta v knjigarni božala knjige :o))) in listala sem tudi po "Detektivki Zofiji" - čestitke mami za vse objavljene knjige v lanskem letu ... Za barvitost Deklice na samotni gugalnici me je prevzela - jo imam tako odprto na polički kot sliko :o)))