Izziv #3





Prvič sodelujem v kakršnem koli izzivu. Ponavadi so namenjeni voščilničarkam in čestitkarkam (in njihovi izdelki so krasni in vedno pomislim kok vesel je tisti, ki dobi tako čestitko in ali jih sploh kdaj odpošljejo, ker jaz bi jih ljubosumno čuvala), tukaj pa je dovoljeno sodelovati tudi nepapirnatim ustvarjalcem :o)
 
Tokratni izziv je pripravila Vladka. 
Hvala, fotografija kot inspiracija je odlična ideja!




V Vladkino fotografijo sem nekaj časa zrla in tuhtala. Po mislih so se mi podile podobe dreves (lubje), regratovih cvetov, ki jih je sedaj povsod ogromno (rumena narcisa) in belih kvačkanih prtičkov, ki so moja slabost, haha. 
Iz vseh teh elementov je nastala obešanka. 



Zdej pa držat pesti!

CRAFT-alnica


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Super. Prav to sem si med drugim želela, da bi k izzivu spodbudila tudi 'nepapirnate' ustvarjalke :-) in vesela sem, da sem te nagovorila. Zelo dobra ideja z obešanko, ki je prav lušna s tem prtičkom in zašitimi rožicami.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Božansko Anja - prečudovito in močno stiskam pesti :o)))

Objem ...
Oseba Andreja sporoča …
Si pa pridna in se postavila prva v vrsto. Naredila si zelo lep izdelek :-))
Oseba moi sporoča …
O, tudi meni je všeč to, da gledaš iz (papirnatih) okvirjev.
Tak lušen okras za steno je, pa všeč mi je, da si ostala zvesta sebi ;)
Ti tudi jaz držim pesti, čeprav se moja ideja že tudi počasi materializira ;)
Oseba Hali sporoča …
Prekrasna ideja in izvedba, seveda!
Oseba BojaMoja sporoča …
♥ ♥ ♥ lepo, lepo :)
CRAFT-alnica res ni samo za nas papirčkarice in prav lepo je, da si na sliki opazila tudi prtiček (jaz sem ga spregledala:))