Voščilnica z jelenčkom / Cute Reindeer card


Nastale so čisto naključno. Zvečer, ko sta gospodični zaspali, sem si prižgala glasbo in privlekla na dan škatlo s posušenimi listi. 
Razporejala in lepila sem brez posebnega načrta, dokler mi ni pod roko prišel hrastov list. Poiskala sem še vrtnični venčni list in iz voščilnice me je pogledal jelenček.
Meni se zdi prav ljubko.


I really like those three cards. 
I was playing with dried leaves and sudenly a reindeer looked at me from the paper.



Komentarji

Oseba SUZANA sporoča …
Super ideja...prav simpatični jelenki so :)
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Res so simpatični, ideja za zapomnit :)
Oseba Vladuška sporoča …
Tudi je prav ljubko in zanimivo kako se včasih rodijo ideje.
Oseba Hali sporoča …
He he he kako luštkani so!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Neskončno so ljubke :o)))
Oseba Ann sporoča …
I LOVE these - such a creative idea. You are such a clever family - all of you.