Nekaj rumenega / Something yellow

 
Včasih (ali pa pogosto) nekateri projekti čepijo v vreči dve leti, preden pride vrsta na njih. Tako je bilo z bombažnimi trakovi, ki sem jih iz ostankov šivanja rjuh natrgala davnega leta x. Vrečo sem že nekajkrat hotela zavreči, pa nisem mogla. V šoli smo se z njimi učili plesti kite, naredili smo dekoracijo za zaključno prireditev, potem pa sem vse skupaj zopet zbasala nazaj v vrečo. Pred nekaj dnevi, pa sem se odločila. Zdaj ali nikoli.
Pletla sem kitke, šivala in nastali so čudoviti sončni podstavki.

Sometimes it takes two years before you finish a little project. I had straps of cotton (leftovers from sheets) in a bag for too long. But this week I decided it was now or never.
I sat behind my sewing machine, making plaits and sewing. I made four lovely potholders. They are round, bright and I like them so so so much.


 S temi ljubkimi krogci sodelujem na izzivu Craftalnice.





Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Ja, čez x let vse prav pride :) Ko se utrne ideja, je fajn pobrskati po vrečah in škatlah ter ustvariti kaj lepega. Tvoji podstavki so so že takšni. Krasni!
Oseba Janja sporoča …
Še sreča, da trakove nisi zavrgla. Prekrasni podstavki so. Lp
Oseba Andreja sporoča …
Vse pride enkrat prav, kajne
in tvoji podstavki so čudovito sončni :-))
Oseba veverca sporoča …
hvala za tole. zdaj vidim, da se da tudi z obvladljivimi projekti začet. jaz sem se namreč zaljubila v tole preprogo: http://sewliberated.typepad.com/sew_liberated/2011/01/the-rainbow-rug.html
ampak se mi je vedno zdelo strašljivo veliko dela. ampak zdaj imam spodbudo, da ustvarim najprej nekaj podobnega kot ti in vidim, če mi ostane volja za celo preprogo ;)
ful lepo so izpadli tile podstavki!
Oseba Ann sporoča …
Such pretty colours and a really useful use for those scraps. They look so good with the nastursiums too.
Oseba Goga sporoča …
Čez sedem let vse prav pride, sploh pri nas ustvarjalkah. Krogi so super in dekoracija je čudovita, zelo rada imam namreč kapucinke :)).
Oseba BojaMoja sporoča …
Res so ljubki krogci ♥♥♥ jaz se jih bom tudi enkrat lotila ... čez sedem let, ko bo moja vreča polna :)) (beri ko bom dala popravit šivalni stroj, kar pa zgleda da še ne bo tako kmalu)