Mmmm, breskve / Mmmmm, peaches


Obožujem sadje. 
Od najmanjše borovnice do lubenice.
Vse kar zraste in dozori v tej naši lepi deželici.
In tudi čez mejo. 
Pri nakupu me vodi nos. 
Če boste kdaj v trgovini opazili čudakinjo, ki se na glavo postavlja v zaboj marelic ali lubenic, sem to jaz. Lahko me potrepljate po rami in pozdravite.
Še raje kot v trgovini pa kupujem od kmetov. 
Tako so k nam prišle breskve.
Domače,  dišeče in sočne breskve.
S Primorske.
Joj, so dobre.
Najedli smo se jih in uložili. Za kompot jih olupim. Olupke pridno jem, ko pa ne morem več, skuham iz njih kompot (prvi omenjeni kompot je na spodnji sliki, drugi omenjeni kompot pa je namenjen takojšnjemu pitju).


I love fruits.
Really love it.
From tiny blueberry to big watermelon.
I always follow my nose when I'm buying fruits. It must smell divine. Then it tastes divine too. Like those peaches. They are so good. I just can't get enough of them.
And we will enjoy them during the winter months as well. Mmmmmm.

Komentarji

Oseba Anita sporoča …
Jaz sem jih tudi v ponedeljek kupila direktno z drevesa. Kako so sočne, sladke, njama, njama.. samo ena še čaka, da se zagrizemo vanjo. :)
Oseba Mojca sporoča …
O, še ena odvisnica od sadja :)