Danes / Today

 

 Danes sem
* skuhala drugo rundo jabolčne čežane. Mmmmmmm, je dišalo. (Upam, da se ne bo pokvarila. Do sedaj sem jo vedno zamrznila, tokrat pa sem se odločila za shranjevanje v kozarcih, ker imam skrinjo bolj ali manj polno.)
* trikrat pospravila kuhinjo, pa je kljub vsemu še vedno polna piskrov. (Mislim, da imam zakleto kuhinjo.)
* uživala ob vriskanju otrok med tekanjem po parku.
* nabrala kup novih semen. (nujno moram narediti tablice za zapisovanje imen posejanih rastlin, ker bom sicer  imela drugo leto popoln kaos na vrtu.)
* opazovala Malega B med kobacanjem (taaaakooo ljubko!)
* gospodičnama zabičala, da ne smeta imeti barvic na tleh. (Ker je Mali B danes prikobacal iz otroške sobe ves vijoličen okoli ust a izredno navdušen)
* uživala na soncu.


Today I was
* cooking applesauce. Ooooh, the smell! Love it!
* cleaning pots all day, but there is still so many of them in the basin. (I think my kitceh is under spell.)
* enjoying the laughter of running kids in the park.
* watching Little B on the move. Sooo cute!
* trying to keep my home crawling baby safe.
* making lists for me, for kids, for garden... so many lists!
* enjoying the sun.



Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Uživam ob pogledu na tvoje fotografije in mi z njimi polepšaš dan.
Mmmm, jabolčna čežana. Na puding, s smetano, k biskvitu ... Njami.
Oseba Gourmet forever sporoča …
Se vidi, da znaš uživati v preprostih stvareh - krasno!
Oseba Hali sporoča …
Enostavno, prekasno !
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Draga Anja, ti si eno samo preprosto bogastvo :o)))

Vse dobro ...

Odmevčica