Nagrada


V teh dneh me je Ime rože čudovito presenetila z nagrado in mi dala tudi misliti.
O tem, kam si želim peljati tale svoj kotiček. 
Uživam v fotografiji, a bi si želela, da bi imela več svojih izdelkov, ki bi jih lahko fotografirala.
En tak hiter inventurni pregled je pokazal, da šivam skorajda nič, kvačkam zelo malo, pletem malo, rišem malo (v nasprotju s tem, pa so druga opravila, ko so likanje, sesanje itd. dobila takorekoč vse možne točke).
Dan žena je čisto primeren čas za razmislek o mojem ženskem vsakdanu. V njem je čisto premalo ustvarjanja. To bom poskusila spremeniti in povrniti zadeve v stanje kot so bile v prvih letih pisanja bloga.


 
 This award was designed to be a blog award in the "pay it forward" fashion. Once you've been nominated, you award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs.

The rules for accepting this award are:
You need to thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog. Give the award to five bloggers who you appreciate that have fewer than 200 followers. Leave a comment on their blog letting them know that you have given them this awesome award!

Next you need to PAY IT FORWARD!


 No, pri podajanju naprej pa se srečam s težavo. Ne najdem bloga, ki te nagrade ne bi imel. Zato podarjam nagrado vsem, ki uživate v tem kar počnete in s svojimi objavami motivirate in ispirirate tudi druge.
Vse ustvarjalne dame, nagrada je vaša!


 


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Meni se zdi tvoj blog zelo kreativen, tudi če v večini objav ni tvojih izdelkov. Že fotografije same me navdušijo in tudi to je kreativnost. Da ne govorim o vsej domačnosti in čarobnosti, ki jo vedno znova odkrivam, ko pridem na obisk.
Oseba ime rože sporoča …
Anja, sedaj pa imam kar malo slabo vest, da sem ti dala misliti :) Tvoje sobotne objave so čudovite in izvirne, tvoj blog je lep, poseben in verjemi, zelo všečen tudi brez "produktivno ustvarjalnih" objav. Včasih pač ni ne časa ne prave volje za ustvarjanje.. a bo gotovo prišel čas tudi zanje in se bodo točke razdelile drugam ;) Sicer pa je odveč govoriti, da tvojemu blogu manjka ustvarjalne note, ki jo tako enkratno narediš iz trenutka, fotografije, z mislijo ali izdelkom izpod tvojih rok.
Oseba Anja sporoča …
Joj, ne, sploh ne smeš imeti slabe vesti. Že kar nekaj časa razmišljam o tem. Ti si mi z nagrado dala super naslov, da sem lahko svoje misli ubesedila. Prišla je kot naročena :o) Res ti hvala.

Sicer pa, obema hvala, mi je kar toplo pri duši.