34/52 Sobotne drobtinice

 Sobota bo z začetkom pouka zopet postala dan, na katerega bomo polagali velike upe.
Upe po počitku, dogodivščinah, srečanjih, urejanju doma... 
Danes je bila vsaj za otroke le en v nizu prostih počitniških dni.

Zjutraj sem med čakanjem, da še zadnja zaspana glava prikoraka v dnevno sobo, nataknila klobučke na kozarčke z ringlojevim zvarkom. Večino blaga imam še vedno nepreseljenega, a nekaj ostankov sem le imela pri roki.


Po zajtrku smo odšli na bolšjo in eko tržnico.
Na prvi smo kupili krožnik z živalco za Gospodično N (precej nujna zadeva, glede na to, da je Gospodična G v Franciji dobila krožnik s prepelicami).

 Z eko tržnice pa smo se vrnili z manjšo zalogo paradižnikov, breskev in domačih jajc.


 Popoldan smo preživeli v družbi malega slavljenca.

Zvečer sem se tepla s tisto nepokorno lepljivo folijo za zavijanje zvezkov. Grrr, zračni mehurčki... je kar dobro, da mi je folije zmanjkalo in sem se lahko umaknila na kavč.
Morda mi bo zdajle uspelo prebrati še nekaj strani. 

Uživajte.




Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
Ves dotik zadnjih objav je navdihujoč kot vedno pri tebi ... krasno se imate ... ej za to folijo za ovijanje zvezkov pa te razumem ... jaz sem jo zamenjala za tiste ovitke, ki imajo ob strani samo lepilo ... super zadeva ... večji so kot ovitki za zvezke A4 formata ...

Lep delovni začetek ti želim ...

Vse dobro ...