47/52 Sobotne drobtinice


 V soboto sem...


... se podala v vetrovno in deževno jutro. Cilj - tržnica.
 

... bila čisto navdušena nad barvami javorovih listkov na tleh. Prav zaradi njih sem šla po drugi poti kot običajno oziroma zaradi njih sem šla po malce daljši poti.


... imela pomočnika pri pripravi testa za lešnikov kolač.
 

... kvačkala. Kvačkanje bombažnega traku je muka, vkvačkovanje bombažnega traku z bombažno nitjo je milina.


... med kvačkanjem imela priložnost opazovati mini šolo.
 

... doživela montažo obešalnika za jakne v predsobi. Jupiii!


... se sladkala s kolačem. 
Zastavicam se pa res nisem mogla upreti, pa čeprav sem jih dlje časa delala kot pa so bile postavljene :o)

... pozabila na to, da je bil v petek zadnji rok za prijavo na izmenjavo okraskov. Evo, zdajle bom uredila tudi to.


Komentarji

Oseba Anita sporoča …
Jaz sem pa ravno ugotovila, da mi je lažje kvačkati z trakovi blaga kot pa vkvačanje le teh. No, hitreje gre. :)
Oseba Vladuška sporoča …
Ti javorjevi listi so res krasni in vidim, da je bilo pri vas tudi ta vikend pestro in sladko.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Jaz se najbolj zavedam, kako teče čas, ko zagledam tvoje sobotne drobtinice in tisto številko na levi strani, ki se bo zdaj, zdaj izenačila s tisto na desni :o)))

Lepo in toplo je v vašem brlogu in hvala, da smemo kukati vanj :o)))

Vse dobro ...
Oseba veverca sporoča …
uf, tole kvačkanje s trakom izgleda pa zanimivo. pišuka ste punce sposobne. meni se ni sanjalo, da se da tudi tako kvačkati. boš pokazala končni rezultat?