Volnene niti / Yarn along




Trenutno večino časa preživim v leže ali polsede in v tem položaju je pravzaprav mogoče početi vse.
 Seveda mi moje trenutno stanje niti malo ne ustreza, a dovolj dolgo sem poskušala ozdraviti v stoje in sedaj je pač čas še za ležeče okrevanje.


Lahko si mislite, da sta moji najkratkočasnejši dejavnosti branje in igranje z volno.
Prvo je rezervirano predvsem za čas fizioterapije, drugo pa za  domače aktivno preživljanje prostega časa :o)


 Navdušena sem, da mi je uspelo končati pulover za Gospodično G. Zanko za zanko me je spremljal skozi jesen in celo zimo. Na srečo sem zastavila veliko, tako da bo gospodični zagotovo prav še naslednjo zimo :o)


Lotila pa sem se tudi uboge žrtve moljev. Celo leto že prestavljam jopo iz ene košare v drugo. Hudo mi je, ker mi jo je spletla babi, ampak strgane nisem mogla nositi, pokrpat se je ni dalo tako, da bi bilo lepo, tako da je bilo paranje edina rešitev.
Volno sem nato oprala in sedaj me čaka nekaj klobk čiste ovčje volne, malce grobe in izredno tople.
Poseben občutek me obide vsakič, ko jo primem v roko.
 Obvezno pomislim na Islandijo in njene ljudi, hiške pokrite s travno rušo (turf hiše), ovce in kristalen zrak... in seveda zopet na tale komad.
Vidite dečkove nogavice, pulover? To je to.




Komentarji