Plašč ... končno


Pred letom, mesecem in nekaj dnevi sem kupila plašč. Dolg in mehak in sploh idealen. Z eno pomanjkljivostjo. Ker je bil že nošen, je imel umetno krzno na vseh robovih precej zdelano. Doma sem ga takoj sparala dol in bila blazno navdušena nad vizijo predelave.
Khm, pri viziji je tudi ostalo vse tiste dni in mesec in leto.
Do letos, ko sem se poslovila od misli, da bi prišila na robove čipke in sem se odločila, da bom rob nakvačkala kar sama.
 

V zalogi sem imela več kot primerno volno. Čisto pravo grobo ovčjo volno.


Seveda nisem nakvačkala že v prvem poskusu v redu, ampak po nekaj poskusih mi je uspelo in ko sem končno prišila celoten rob in si nadela plašč, sem bila več kot zadovoljna.
Končno.



Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Svetovn je. Odlično ti pristaja in krasno si predelala robove.
Oseba Hali sporoča …
Uauu perfektno!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Anjaaaa prelepo in domiselno in nadvse všečno :o)) Čudovito ti pristaja in tako zelo je unikaten ... ja ta osebna nota, da stvarem prav posebno svetlobo :o))

Vse dobro ...
Oseba Roxanna sporoča …
Super!
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Lep, lep in res super lep! Koliko truda! Kje so pa tvoji lasje :(
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Ko je dozorelo,...
je nastal krasen predelan plašček
bravo
lp Tamara
Oseba Helena sporoča …
Krasen je in lepo ti pristoji. Sploh si ga ne znam predstavljati, kakšen je bil s krznom. Kvačkani rob je ena a.
Oseba Unknown sporoča …
Krasen plašč!
Oseba Ann sporoča …
Beautiful!