Ljubezen v steklenički


Nekoč, v srednji šoli, sem dobila za darilo steklenico, v katero naj bi spravljala lističe z različnimi sporočili, skrbmi, željami... čez leta se jih je nabralo kar precej...
 

In ko sem ob selitvi steklenico polno lističev zopet našla, sem pomislila, da je čas, ko bi bilo zanimivo prebrati o svojih najstniških skrbeh, željah in ljubeznih minil. Tako je vsebina ostala tam, kjer je bila.


Mi je pa ideja všeč in ko sem razmišljala o romantičnem darilu za vse tri dame, ki so komentirale mojo romantično objavo, se mi je posvetilo.
Ljubezen v steklenički.
Steklenička, v katero oba partnerja spravljata svoje misli, sporočila, spomine... in čez leta (ali pa ko je hudo) stekleničko razbijeta in si ogrejeta srce.
 

Radi se imejte!
 

Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Čudovita, romantična gesta trem damam in krasna ideja za shranjevanje misli in spominov. :-)
Oseba ime rože sporoča …
Hvala draga Anja, za stekleničko, za izziv. Uf, to pa bo romantično. Jaz komaj čakam, moj D. se pa samo nasmiha, če mislim resno...Začneva kmalu, na 16.obletnico :)
Oseba Anja sporoča …
Bravo! Zdaj se nasmiha, ampak nekoč bo pa to ful lep spomin.
Oseba mtka uri sporoča …
draga Anja, hvala ti. zaenkrat se spogledujemo vsi trije. jaz njega, on mene, midva flaško, ona mene, njega, naju, midva njo. in se udomačujemo. <3 hvala ti še enkrat.