Dobro jutro, Sonce!




Sploh se ne spomnim, kdaj sem imela nazadnje v rokah fotoaparat.
Tako resnično, da bi se ustavila in slikala.
Nekajkrat sem ga prijela v roke, pa sem hitro ugotovila, da ni svetlobe, ni volje, ni pravega občutka.
Danes zjutraj pa sem ga brez odvečnega tuhtanja potisnila v torbo...
... in na poti v službo našla svetlobo, voljo in odličen občutek.


Vse bo v redu!



❤ 




Komentarji

Oseba Saša S. sporoča …
Oooo, zelo lepo. Prav z veseljem si pogledam take fotografije.

Kakšno tako jutro mi je kar žal, da nimam fotoaparata in da sem že itak pozna za v službo. Mogoče si bom morala vzeti kakšen "dan zase".
Oseba Riba sporoča …
Čudovite fotke! Sploh tiste z drevesi in jutranjo meglico.
Oseba mtka uri sporoča …
čudovito. in prav res. vse bo dobro.
Oseba oldpunca sporoča …
Točno tako. Vse bo v redu.
Čudovite fotke. :-)