Oblačila, cunje, cote


danes prvič letos sušim cunje zunaj
dnevna soba je zato videti precej bolje
brez stojala
pa tudi kupa zmečkanega perila ni
sem ga zlikala
:o)
ja, likam
navada pač

ob zlaganju oblačil
nisem mogla utišati glasu v glavi
tistega o hitri modi
in o strupenih barvah
in jezerih brez vode
in otrocih brez otroštva

in sem štela koliko oblačil sem kupila novih
koliko rabljenih
koliko sem jih dobila
koliko sem jih kupila brez razmisleka

štela sem tudi leta
koliko časa je oblačilo že pri meni

s številkami nisem čisto zadovoljna
a trend sem vsekakor že nekaj časa nazaj obrnila v pravo smer
in zdaj
stopam po pravični poti
po etični poti


link do posnetka:

Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
in naša deklica je danes spet imela vaso kapico. se vedno je njena najljubsa. <3
Oseba Anja sporoča …
Jupiii. Všeč mi je, kadar so oblačila še naprej ljubljena, tudi ko jih v eni hiši prerastejo...