'Nič čudnega, da te boli hrbet.'


zadnjič sem prosila Žiga naj mi prinese torbico
v njej sem imela tablete
za hrbet

torbico mi je prinesel in mi povedal, da nič čudnega, da me boli hrbet, če pa prenašam tako težo okrog 
vsak dan
ves dan
oz. ko pač hodim okrog

potem sem se malo poglobila v vsebino svoje torbe
vse sem zložila ven
in potem nazaj tisto kar potrebujem
razen nedelujoče piščalke v podobi kraljične je šlo vse nazaj
šment
to je to
lažje ne gre

zadeva sem potem še otežila konec delovnega tedna
bila sem na izobraževanju
del poti sem se prevozila z vlakom
30 min prostega časa zjutraj in nato še popoldne
in na izobraževanju so odmori
med odmori pa mora človek tudi nekako prebiti čas
jaz ga najraje s knjigo
trenutno berem Blazno resno o Sloveniji (Branko Gradišnik) 
in sicer prvi del: Glava Vojvodine Kranjske
prvi dan izobraževanja je še šlo
doma sem pozabila steklenico z vodo
in brala sem prvo knjigo
zapletlo se je drugi dan, ko sem se spomnila na vodo
in
pri prvem delu sem prebrala do zadnjih strani in bi me tekom dneva lahko doletela groza prebrane knjige
si predstavljate?
pol ure vožnje z vlakom brez knjige
res je, da bi lahko začela brati od začetka, kar pri polihisteričnem blefsikonu iz glave in izpod peresa B. Gradišnika sploh ne bi bila slaba ideja
a mi misel, da bi knjigo brala v lupingu vseeno ni ljuba
zato sem imela v torbi dve knjigi
Glavo in Rep Vojvodine Kranjske

dan se je potem tako obrnil, da sem prvi del prebrala do konca šele na vlaku domov
nošenje druge knjige pa sem le opravičila
prebrala sem namreč prvih šest strani

*
aja, da ne pozabim

Živel dan žena!

bodite posebne, prismuknjene, samosvoje, zaljubljene, igrive, srečne,
bodite to, kar ste



Komentarji