❄❄ Srečno ❄❄


srečno
srčno
zdravo
nasmejano
ustvarjalno
dobro 



na zadnji dan starega leta je tale moj blog praznoval 12 let
od takrat se je tukaj precej spremenilo
otroci so se namnožili in zrastli :o) 
postala sem modrejša...ali pa zelenejša
fotografije so postale boljše
 malo manj je objav
ampak še vedno sem tu
še vedno berem
ustvarjam
se smejem
 potepam
in o tem malo pišem

sem ter tja vam tudi kaj podarim
in tokrat je spet odlična priložnost za kaj takega
rojstni dan bloga
 
do nedelje, 5. 1. 2020, mi napišite kaj lepega
jaz pa bom razmislila o ustreznem darilcu
 

Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
Ooo, čestitke za rojstni dan bloga, vsaka čast, da že toliko, drugi smo še bolj zeleni v tem.
Fotografije so krasne, prav tako pa tudi razne ustvarjalne ideje. Jaz sem čisto navdušena nad izmenjevalnico okraskov, to pa je nekaj tako fantastičnega.
Torej, še na veliko let in idej.
Oseba Klara sporoča …
Tudi jaz se pridružujem čestitkam! Na mnogo spominov in idej še naprej!
Oseba ime rože sporoča …
Iskrene čestitke za že dvanajst let :o Prav tvoj blog je tisti, ki je tudi mene prepričal k pisanju in objavam, takrat je imel tri leta. Vedno sem občudovala tvoja domiselna ustvarjanja in zapise trenutkov, čudovite fotografije. Srečno še naprej, vsem vam in Drobtinicam prav tako!
Oseba Valerija sporoča …
Anja, najprej čestitke za že 12 let bloga. Bravo. Vedno znova rada pridem k tebi in se načudim tvojim mojstrovinam ali si napasem oči na fantastičnih fotografijah. V lanskem letu morda nisem bila tako redno pri tebi, je le bilo veliko dela s poroko in pripravami. Upam, da letos pridem večkrat...
Sem pa ti že hotela povedati, da je pred dnevi prišla k meni naša Nives, vsa navdušena, da mi mora povedati kako hudo dobro knjigo bere in veš kaj je še zanimivo je rekla, avtorica in ilustratorka imata enak priimek... In je že pritegnila mojo pozornost, sem rekla, da naj mi pokaže knjigo... In je prinesla Hišoljo pod oblaki :) Sem ji rekla, da je to ena fajn punca, ki jo spremljam na blogu in sem jo spomnila, še na eno vajino knjigo, ki jo imamo doma... In potem sem poslušala obnovo na dolgo in široko in doživeto... Fajn mi je bilo!
Naj bo fajn in vse lepo tudi v novem letu tebi in vsem tvojim!
Objem!
Oseba Anja sporoča …
Dame, najlepša hvala.
Brez vas ne bi bilo tako, kot je in vesela sem, da pokukate k meni in še vedno, po vseh teh letih, najdete kaj, kar vas razveseli, navduši, spodbudi...
Objem vsem!
Oseba Anonimni sporoča …
Čestitam za obletnico.
Berem. Vsak dan pokukam sem. Malo besed, velika sporočila.
Komaj čakam bralni seznam preteklega leta. Ker je vedno dober izbor in ker je okus podoben.
Vztrajno še naprej.
Vse dobro.
Lepo in radi se imejte.
Tjaša