Torkovanje ali torkovo čvekanje





prav slabo se oglašam v tem mojem kotičku medmrežja
vse junijske fotke so še vedno skrite v fotoaparatu
nujna in malo manj nujna opravila iz dneva v dan ostajajo v obliki čačk na papirju
se pozna, da se bliža konec šolskega leta

*

čvekam o

- sončnicah... ptice so čez zimo raznašale semena sončnic na vse konce in kraje... kar nekaj jih je pristalo na zelenjavnem vrtu, ki se je v zadnjem mesecu spremenil v pravo džunglo

- kolesu... Žiga mi je kupil novo kolo in spoznala sem, da rada kolesarim... če te ne boli zadnjica že po desetih minutah vožnje, je taka čustva enostavno gojiti :o)

- knjigah... prvič sem si kupila e-knjigo... čeprav sem ljubiteljica papirnatih knjig, se tej nisem mogla upreti... kdor pozna besedila Branka Gradišnika, ve, da ga čaka nekaj večerov super branja za telo in dušo

- dežju... zaradi katerega ostajam noter in delam kljukice na seznamu opravkov

- račkah... ki rastejo z nadnaravno hitrostjo (z enako hitrostjo tudi kakajo) in smo jih iz dnevne sobe preselili v lopo

*

bodite lepo

Komentarji