Torkovo čvekanje





čvekam o

... artičokah, ki sem ji do sedaj imela bolj za okras vrta, kot za hrano ... pa sem jo čez vikend skuhala in glede na to, da nimam s to rastlino popolnoma nobenih izkušenj, sem bila nad jedjo prijetno presenečena

... šivanju... mask, nahrbtnikov in majhnih žepkov... če se želim znebiti kupa blaga, moram kar močno zagrabiti

... pisanju dnevnika... za vajo v pisanju in za zapisovanje spominov... sedaj se jezi name, a nekoč se bo zabaval ob branju zapisov

... knjigah... po nekaj tednih sem bila zopet v knjižnici in navdušeno odkrila, da sta se vrnila kovčka z odpisanimi knjigami :o)

o čem pa vi čvekate?


Komentarji

Oseba sANJARIJE sporoča …
Moja skoraj tretješolka se tudi jezi, ker mora pisati poletni dnevnik, ampak se ne dam:) Nekoč nama bosta še hvaležna:)