Dolgi dnevi, premalo luči



vse bolj me motijo kupi reči

to še rabim reči

to bom predelala reči

to moram še pregledat reči

morda pride še prav reči

iz volnenih hlač, kupljenih, ker mi je bilo všeč blago

sem si sešila krilo

da malo pospravim

da se malo potolažim


Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Tudi pri meni je vse preveč reči... Tvoje krilo pa fantastično!
Oseba Anonimni sporoča …
Krilo je mega :)
Če bi jaz posedovala vsaj kančen tvoje kreativnosti in znala seveda takole spretno šivati, tudi ne bi nič zavrgla. Tako pa imam od prejšnjega tedna - ko sem 2 dni pospravljala našo sobo za shranjena oblačila (smo le pred zimo) - ene 4 velike škatle starih, poflekanih, strganih, pa tudi kakih sicer še lepih, a čudnih oblačil iz "bohvedkaterihcajtov". Zdaj čakajo, da se odprejo meje občin in da bodo lahko šle v Humano. Ni druge, jaz jih ne morem več gledati, niti imeti.
Katja