Junijsko čiščenje ~ 1

 


preden me požre roba, ljubeče izbrana in prinešena v dom

sem se odločila za švedski model pospravljanja

pravzaprav sploh nisem več prepričana, ali sem o tem brala ali sanjala

a zadevo prodajam kot švedski model

gre za to, da vsak dan v mesecu iz doma izločiš toliko predmetov, kolikor kaže datum na koledarju

danes je prvi junij, torej se poslavljam od enega predmeta

nekateri bodo šli v koš, drugi v dobrodelne namene, tretje ponudim vam

...

ste z menoj?

no, pa začnimo

... 

dom išče retro kombiniran hladilnik Gorenje (skrinja spodaj)

srebrne barve

preden smo ga odnesli v lopo na vrtu je deloval

zamenjali ga nismo zaradi težav v delovanju, temveč zato, ker vanj ni bilo več možno spraviti dovolj hrane za pet ljudi

če vas zanima, mi pišite na akokalj@gmail.com, pa se dogovorimo za ceno

...

ker pa ta zadeva ne bo šla od doma hitro, sem iz hiše odnesla še star lak za lase

v šoli bom sprejala pastelne risbice

:o)

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Ooo, kako super sistem pospravljanja. Moram preizkusiti in nadoknaditi še včerajšnji dan.