*


 

tako sem bila vesela,

ko sem po daljši pavzi zopet prisopihala na vrh Sv. Primoža

 

vedno sem se imela za jesenskega človeka

natančneje

sem velika ljubiteljica indijanskega poletja

a sedaj vse bolj spoznavam,

da mi je sneg blazno všeč

in mraz (v omejeni količini)

in divji razgledi

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Uau, to je pa res neverjetno lep razgled. Jaz pa zimo vedno raje gledam skozi okno iz tople (za večino pretople ali vroče) dnevne sobe, kjer prasketa ogenj v kaminu. Moja revma mi ne dovoljuje daljšega zadrževanja na mrazu. Sicer pa potem nekaj dni "plačujem" z bolečinami.
Oseba Anja sporoča …
Valerija, tudi jaz imam težave z mrazom. Imam alergijo na mraz in ne prizadane le odkritih delov kože ampak tudi pokrite. Ampak ker mine v roku ene ure na toplem, se ne dam. Revma pa je seveda nekaj drugega. Šment. No, pa saj ima zima pred pečjo tak pravljičen prizvok :o)
Oseba margi sporoča …
Čudovit razgled, kar pozabiš na mraz!