Knjižna inventura 2024

 

Januar

G. Vojnović: Jugoslavija, moja dežela

Isol: Šivanje

S., T. Nopola: Zarja in Živa

K. Jurgec Bricman: Ljubica z veliko

D. Zupančič: Življenje v sivi coni

 

Februar

 E. Kishon: Kod kuće je najgore

U. Grilc, J. Vukotič: Ajdi iz Wajdušne


Marec

P. Baker: Silence of the girls

O. Torarczuk: Ana v grobnicah sveta

Š. Frlic: Bleščivka

C. Burns: Črna luknja

J. Saint: Ariadna

D. Fortier: Papirnata mesta

N. Alaei: To nisva midva

T. Valles: Spomin na drevo

L. Frank Baum: Božičkovo življenje in njegove dogodivščine

 

April

B. Evaristo: Dekle, ženska, druga-i

S. Noort: Kraljeva hči

K. Edwards: The memory keepers daughter

J. Safran Foer: Mi smo vreme

D. Zipfel: Kako mi je norost razložila svet

J. Crusie: Brez tebe ne gre

 

Maj

P. Krašna: Domov

Otroci potrebujemo gozd

P. Sahlberg, T. D. Walker: In teachers we trust

N. Gaiman: The graveyard book

H. Coben: Deček iz gozda

O. Zabužko: Terenske raziskave ukrajinskega seksa

I. Duša Draž: Vzgoja staršev


Junij

M. Syed: Nauki črne skrinjice

M. Haig: Polnočna knjižnica

P. Modiano: Katarina, mala balerina

T., A-C. Tidholm: Ledeno potovanje

N. Gaiman: Nordijska mitologija


Julij

S. Clarke: Piranesi

A. Lind: Peščeni volk

N. Zaplotnik: Pot

P. Carnavas: Slon

T. Gerritsen: Ledeni grob

I. Divković: Zdaj živim

W. Gmehling: Poletje na bazenu

B. Moeyaert: Bratje


Avgust

B. Garmus: Lessons in chemistry

K. Constable: Januarske zvezde

L. Carroll: Alica v čudežni deželi

M. Fiorato: Pihalec stekla z Murana

C. McCann: Naj se širni svet vrti

X-L. Petit: Medvedarjev sin


September

J. Bharat Cornell: Deep nature play


Oktober

P. Rankov: Zgodilo se je prvega septembra (ali pa kdaj drugič)

T. Gerritsen: Jaz pa nekaj vem

J. Bharat Cornell: Nebo in zemlja sta se me dotaknila

B. Alive Saenz: Aristotel and Dante discover the secrets of the universe


November

B. Alive Saenz: Aristotel and Dante dive into the waters of the world

B. Jonsberg: Ujemi me, če padem

I. Karlovšek: Preživetje

H. D. Thoreau: Hoja

K. Tuil: Človeške stvari

C. LAckberg: Ledena princesa


December

A. Sapkowsky: Veščec 1, 2, 3 

 

...

tam nekje 14.000 strani

nekaterih sem se ob prepisovanju naslovov iz dnevnika spomnila

druge so mi popolnoma ušle iz spomina

tako to je

in sedaj, ko sem prebrala določene knjige,

si lahko dovolim ogled filma ali serije

recimo Veščec

pri sebi uporabljam iste prijeme kot pri mulčkih

:o)

 


Komentarji