Kratka prekinitev / A little break

Ne počutim se dobro. Zaklade bom iskala ko me mine glavobol, mišicebol in grlobol.
Če pa boste katerega našli vi, ga objavite na svoji strani in mi tukaj sporočite, da imate zaklad. Med vsemi bom izžrebala nekoga, ki bo dobil enega od mojih zakladov.
Veselo iskanje in lep vikend vsem.

I don't feel good. I'll be back to my autumn treasure hunt when my headacke, muscleacke and throatacke are gone.
Bul, I would like to invte you, to go and search for an autumn treasure. post it on your blog and let me know you did it. I'll send a little treasure to one of you.
Happy hunting and lovely weekend to you all.

Komentarji

Oseba Mateja sporoča …
Hitro okrevanje ti želim. In miren počitek do tedaj.
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Hitro okrevaj, na mojem blogu pa lahko pogledaš moj zaklad :) McCrafty: 2 x 30 is šopek
Oseba Sonja sporoča …
Hitro okrevanje ti želim. Me pa že par dni isti sindromi mučijo :( Ni luštno.
Oseba Maja sporoča …
Čimprej okrevaj!
Oseba M sporoča …
Pozdravi se čimprej! En mali zakladek te čaka tudi pri meni :)
Oseba Bunny Chic Boutique sporoča …
So sorry to hear you're not feeling well. I'll keep you in my thoughts and prayers.

I think of you so often ~ even though I've been a terrible Blog friend. So much drama going on in my life ~ but that's really no excuse. :(

Bunny Hugs and Get Well Soon!!

Hope you have a Fabulous Week ~

Jayne
Oseba VSE DOBRO sporoča …
En košek lepih zdravih želja naj te doseže in da boš jutri, ko je tvoj poseben dan pri moči, da boš lahko naredila veliko veliko slik za tvoj album srca :o)))

Kar se tiče zakladov pa pri meni trenutno odmeva nekaj, kar zagotovo spada med zaklade Slovenije ...

VD
Oseba Sarah Sullivan sporoča …
Oh oh Anja..Happy Birthday to you..happy birthday to you..happy birthday dear Annnnnnjjjjjaaa..happy birthday to you!!! Have a great big piece of cake for me!! Have a wonderful day hon, Sarah
Oseba VSE DOBRO sporoča …
TI

Na svetu je nešteto rož
in najmanj šest milijard otrok,
žena in mož
in dvakrat toliko je rok
in tisoč las na vsaki glavi
in tisoč žužkov v vsaki travi
in na milijone muc in kužkov
in na milijarde zrnc peska v puščavi
in mnogo rdečih makov v pšeničnem polju
in mnogo več kot sto planetov v vesolju
in stokrat sto milijonov kapljic vode v morju
in neprešteto zvezd ponoči na obzorju
in tristopetinšestdeset dni v letu.
A ti le ena si,
edinstvena na svetu.

A ti le ena si,
edinstvena na svetu.
Poleti pegasta, pozimi prehlajena,
razposajena pozno, zgodaj krmežljava,
prej tiha, zdaj spet jezikava,
zvečer živahna, zjutraj vsa zaspana,
večinoma razkuštrana, le redko počesana,
umita kdaj (po mačje bolj), a večkrat popackana,
pred kratkim še objokana, in zdaj spet nasmejana,
poredna kdaj, in vedno radovedna
in včasih huda, včasih ljubezniva
in kak dan pridna, kak dan nagajiva,
doma pogumna, med ljudmi boječa,
EDINSTVENA, NEPONOVLJIVA -
NAJVEČJI NAŠ ZAKLAD IN NAŠA SREČA.

(Ksenija Šoster Olmer)


VSE NAJ, NAJ, NAJ ZA TVOJO ROSICO OKROGLIH LET :o)))

Vse dobro ...
Oseba MarikaGabez sporoča …
Anja , upam da si že bolje.
In kot berem, tudi praznuješ...torej vse najboljše.

Moji včerajšnji zakladi pa tule.
Oseba Anja sporoča …
Hvala vsem!!!! Najboljše ste!
Thank you all! You are the best!

Zaklade pa še vedno iščemo...
We are still looking for treasures...
Oseba M sporoča …
Vse najboljšeeeeee! Ne, zapela ti ne bom, ker bi s tem grlobolično-počenim glasom kvečjemu odgnala sonce za oblake, poklanjam pa ti tole po čokoladi dišečo lepotičko
Oseba Hali sporoča …
Upam, d aje zdravje boljše in da si elpo preživela rojstni dan. Moj zaklad je pa tukaj: http://hali.blog.siol.net/2009/10/07/zaklad-in-glasovanje/
Oseba K sporoča …
moj jesenski zaklad pa tule
http://kolibrikolibri.blogspot.com/2009/10/za-hude-case.html

bodi kmalu spet dobro, zdravo in lepo.
Oseba Creatissimo sporoča …
Tukajle so moji ujeti zakladi:
http://creatissimo.blogspot.com/2009/10/jesenski-zakladi.html

Anja, upam, da pripomorejo k okrevanju! Lp!
Oseba vesna sporoča …
pa še nekaj mojih jesenskih zakladov na http://objemidrevo.blogspot.com/2009/09/jesen.html
lepo bodi