...


To live is so startling it leaves little time for anything else.

Emily Dickinson

In jaz... jaz sem tako zaposlena z vsem drugim, da nimam časa živeti.
Vsaj tako se počutim in resnično upam, da bodo počitnice, ki so pred nami, postavile moj svet spet nazaj na pravo mesto.

And me... I'm so occupied with everything else that I have no time to live.
That's how I feel and I hope that holidays that are ahead of us will put my world back on track.

Komentarji

Oseba Mateja sporoča …
Anja, sem ravno na Baiin blog komentirala, s kakšno naglico čas/življenje brzi. Lepe počitnice ti želim! In tvojega ptička, ki ga imaš v headerju hodim gledat vsake toliko, ker mi je tako zelo všeč.
Oseba Mojca sporoča …
kakšen posnetek!
zanimiv moment tole - ko tako hitimo živeti, da živeti ne utegnemo več... naj se ti hitro postavi vse na pravo mesto. tudi čas in njega hitenje:)
Oseba ArtSparker sporoča …
Sometimes I feel overwhelmed, too.