sreda, 20. oktober 2010

Žarki sonca / Sunshine in our garden



 Te dni 
- poskušam pripraviti likanik, da bi sam zlikal goro perila (brez uspeha)
- podaljšujem brezokavnike mojih dveh deklic in jih spreminjam v oblekce (morda bodo pa tako večkrat odšli na sprehod iz omare)
- se borim z virusi na več frontah
-iščem izgubljen copat gospodične G
- delam načrte za praznovanje rojstnega dne gospodične N
- komaj čakam počitnice

In kaj ve počnete?

*

These days I'm
- trying to convince the iron to do the job on it's own (no luck)
- adding some lenght to the vests of my girls and I'm hoping that as dresses they will get out of the wardrobe more often
- fighting battles with viruses
- looking for Miss G's lost sleeper 
- making plans for Miss n's birthday party
- sooooooooo looking forward to school holidays

And what are you doing?

6 komentarjev:

elizabeth pravi ...

- settling in to home
- studying
- wishing my broom and vacuum would run on their own
- enjoying fall sunshine

have a lovely day!
hugs to you.
~e

Andreja pravi ...

Čisto običajne stvari od službe, do kuhanja, kasnejšega sprehoda po naravi, večernega čaja v zofi in ustvarjanja - prijetno. Pozdravček :-))

Vladuška pravi ...

Lahko rečem nič in vse :) Toliko je nekih drobnih zadev in papirnatih stvari, ki jih urejam, da se mi zdi da mi pametne stvari uhajajo. Predvsme se moram kak dan podat v naravo. Te tvoje fotke kar kličejo po tem.

Helena pravi ...

Hm, berem, vlivam zimske svečnike in jih barvam, ... Veselim se počitnic in dopusta :)
Čudoviti fotki!

Marna pravi ...

Uf, dela ogromno! Skoraj toliko, da ne vem, kje naj začnem. :) Se ti je že zgodilo kaj takega?
Tvoje fotografije in pisanje pa so zame balzam za dušo!

K pravi ...

Jaz bi delala karkoli od naštetega (prejšnjo soboto sem ene 3h likala, da sem prišla na čisto), samo da ne bi toliko prevajala ... samo zato, ker sem utrujena!