torek, 26. februar 2013

Varuhi


Včeraj je očitno nekdo tam zgoraj menil, da ne smemo na cesto. 
Danes zjutraj sem namreč segla v omaro in potegnila iz njega plašč.

Ali verjamete, da imate angele varuhe? 

7 komentarjev:

helena pravi ...

Ja, verjamem. Tudi zadnjič sem prebrala knjigo na to temo, ki temelji na večletnem raziskovanju preučevanju dogodkov - naključij v našem življenju. Verjame, verjamem....

ODMEVI SRCA pravi ...

Jaz ti močno prikimavam ... in naključij ni ... Vsi imamo svoje angele varuhe ... Močno slišijo na besedi prosim in hvala ...

Vse dobro ...

Barbara pravi ...

Jep! Vsekakor!

Andreja L. pravi ...

Seveda, seveda in moj je vedno ob meni :-))

Helena pravi ...

Jaaaa. In sem vesela za to :)
Očitno ti tudi, čeprav si verjetno bila včeraj miceno jezna :)

Katja pravi ...

Verjamem...

Martina pravi ...

Seveda verjamem. Prav vsak od nas ga ima, vsaj enega. Sem tudi jaz že nekajkrat doživela podobno izkušnjo.