Na ta deževen večer...


 - mi v ušesih še vedno odzvanja solo petje s šolskega koncerta moje najstarejše gospodične
   - imam občutek, da sem v enem dnevu doživela dovolj za dva dni
 


- se trudim končat prispevek, s katerim zamujam kakšnih 48 ur
- imam razgled na nered okoli sebe (cunje, igrače, posoda, papirji... klasika)
- imam noge zavite v najdebelejše nogavice, ki so se nekako izmuznile, ko sem umikala zimsko garderobo iz omare (zakaj točno sem to že storila ne vem, ampak, če me spomin ne vara smo imeli nekaj dni sonca)


- bi se najraje zavila v odejo na kavču in brala (še prej pa bi zamahnila s čarobno paličico in puf, bi bilo vse pospravljeno)
- razmišljam, kam bom z vso nahrčkano robo, za katero v novem stanovanju ne bom imela prostora
- so me fotografije šopkov spomnile na sončne trenutke prejšnjega tedna
- se sprašujem, zakaj je vrečka s čokoladnimi bonboni prazna, če je bila še malo prej polna...


P.S. Ali je vseeno, če naberem bezeg v dežju in naredim bezgov sirup? Ima dovolj medičine in vsega, kar je potrebno, da bo imel sok okus bo bezgu in ne po dežju?


 

Komentarji

Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Zdravilne učinkovine in vse kar je finega itd itd.. v cvetju, se nabirajo na dan za cvet po setvenem koledarju, ob sončnih dneh,v dopoldanskem času, ko imajo v sebi največ eteričnih snovi. Kar povonjaj ga in boš videla, kako diši na dežju in kako na soncu. Orientiraj se po tem.:)
Lp
Oseba Anja sporoča …
Vidiš, sem kar vedela, da je kaj takega, ampak kje ga bom nabirala, ko bo končno nehalo deževati? Mislim, da se letos ne bom ozirala na setveni koledar, bo dovolj sončno dopoldne, ker že samo to dobiti, bo pravi praznik :o)

Hvala za odgovor in potrditev mojih sumov :o)
Oseba veverca sporoča …
oj.
jaz čarovnikom z male kmetije zaupam. je pa res letos tak čas težko ujeti. zadnjič sem nabirala cvetove, ki jih je ponoči pralo, zjutraj pa ni deževalo in sem jih nabrala okoli 12ih. so kar lepo dišali, čeprav se je poznalo. eh, kaj čmo, bolje nekaj kot nič (če bom čakala na sonce in ostalo, bo bezeg že mimo).
čestitke tavelki tamičkeni za pogum!
p.s.: danes sem šla v službo v dolgi zimski puhovki :)
Oseba Anita sporoča …
I feel you!

Sem lani naredila bezeg iz cvetov, ki sem jih nabrala po enem dnevu in pol, ko ni deževalo, pa je bil povsem brez okusa. Še vedno stoji v kleti. :(