sreda, 01. januar 2014

*

V letu 2014 vam želim

- da bi bili navihani kot Kekec,
- poskočni kot Brincelj,
- modri kot Kosobrin,
- pogumnejši od Rožleta,
- prijaznejši od Bedanca,
- da bi spregledali kot Mojca
in se zavedali, da je svet poln lepih rož'c tete Pehte.

PRAVLJIČNO LETO VSEM!


12 komentarjev:

mtka uri pravi ...

oooo, kako ¸prisrčno voščilo :) tudi tebi in tvojim :)

Andreja L. pravi ...

Tudi tvoje voščilo je "pravljično" :-))
V letu 2014 ti želim veliko sreče, veselja, ljubezni in predvsem zdravja!!!
Objemček Andreja

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, kako lepo voščilo! Najlepše. Tudi tebi in tvojim, vse najlepše.

Ann pravi ...

Have a happy, healthy and creative 2014 Anja. Look forward to more lovely posts! x

veverca pravi ...

Vse lepo tudi tebi!

moi pravi ...

Kako navihano voščilo.
Tudi tebi vse dobro v novem letu.

Helena pravi ...

Simpatično :)
Naj bo tako tudi pri tebi!

Bubamara šarena pravi ...

Lepo voščilo......tudi vam enako želim!

Simona pravi ...

Naj bo srečno!

Evelina pravi ...

Kako lepo slovensko voščilo. Hvala enako (:

Anonimni pravi ...

Oj, moram povedat, da so avtorske pravice za tole voščilo nekje drugje doma. Jaz sem ga dobila na telefon in mi je bilo izredno simpatično in primerno za tele moje drobtinice.
Anja

Hali pravi ...

Čudovito in tudi tebi in tvojim želim vse lepo!