Z mislimi pri zajčkih ... in pikapolonicah



Mami, mi lahko sešiješ kakšno novo oblekico. Nimam nobene lepe. ... No, imam lepe, ampak niso take, kot jih imam jaz rada. Če jo ti narediš, je to čisto nekaj drugega. Mi boš naredita tako pikčasto. Črno in rdečo. Kot pikapolonica.

Pikapoloničasta zamisel, se je Gospodični N utrnila danes zvečer in očitno se bo tej zajčkasti oblekici v kratkem pridružila še ena. In zagotovo še kakšna, ker me je šivanje kar močno zagrabilo in če že ne šivam, razmišljam o njem :o)

*
Iz glave pa mi je ušla moja obljubila dana na dan mamic. Skrajni čas, da vam povem, da je bila izžrebana Marjana. Marjana, čestitke in čimprej mi na mejl sporoči svoj naslov.


Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Ljubka oblekica:)
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Ima prav, mala gospodična, če ti narediš oblekico, je res nekaj posebnega! In te tvoje fotografije...oh ja Anja, lepe so, res.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Tudi jaz bi imela takšno tuniko :o) Res ... Ljubek deklič v ljubki opravi :o)

Vse dobro ...
Oseba Simona sporoča …
Ljubkost na kvadrat.