sreda, 08. april 2015

Tunika


Bi verjeli, če vam povem, da (še vedno) ne znam sešiti nosljive tunike v stilu peasant dress?
Resnično!
Sploh ne morem verjeti, da mi ne gre in ne gre.
Vedno je kaj narobe, ali je otrok kot v žaklu ali je preozka... da ne govorim o poskusih zame... ojojoj.
Sedaj sem našla popoln približek meni tako ljubih tunik.
Na ta način sem in bom rešila nekaj svojih propadlih šivancij.
Tunika, ki jo od nedelje nosi Gospodična N vsak dan (ja, saj vem, počasi jo bom morala oprati :o) ima  zgornji del kvačkan, spodnji pa je našit. Našit del je reciklirana neuspela tunika iz lanskega leta :o)
 Torej, še vedno iščem ustrezen kroj za oblekce/tunike/peasant dress-ke, vmes pa kvačkam luštne zgodnje dele. Zadeva je zelo ugodna tudi za zalogo bombažnih prej, saj bi si rada kupila kakšno novo klobko, pa je nimam kam dat :o)


4 komentarji:

Fräulein Rucksack pravi ...

I love it and the photos are so so sweet!

Vladuška pravi ...

Verjamem, da boš kmalu pogruntala kaj je tisto, kar še delaš narobe. Tole meni zelo lušno zgleda in čisto razumem zakaj Gospodična N sploh noče sleči :)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Meni je vse, kar sešiješ ali nakvačkaš izredno všeč! In slika je tako zanimiva.

Anita pravi ...

Čudovita je!