ponedeljek, 18. april 2016

*❤*


Ob pospravljanju škatle z naravnim materialom, sem naletela na kos lesa, odrezan vsaj pet let nazaj in prešinila me je misel 'Zdaj ali nikoli.'
Čisto zares bi letel konec dneva v peč, če bi ostal nedotaknjen.
Pa ni.
Pa tudi zakurili nismo tisti dan.
:o)

Pri izbiri gumbov me je vodila barvna lestvica fotke, na podlagi katere nastajajo čudoviti izdelki v Craft-alnici.
Dodajam še svojega.

10 komentarjev:

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Moj favorit med lepimi izdelki v craftalnici. Čudovito! Te tvoje male umetnine so tako čarobne.

Martina pravi ...

Tukaj pa lahko rečem samo - iiiii. Še dobro, da koščki lesa niso romali v peč.

Vladuška pravi ...

iii, kako je cart.

Cvetoči travnik pravi ...

Še dobro, da je bil lep dan in niste zakurili:), tako si uspela narediti simpatično in posebno umetnino:) Hvala, ker sodeluje v CRAFT-alnici in lep pozdrav, Andreja

Lili pravi ...

Joj kakšen sladek izdelek, še dobro, da se je segrelo in, da niste zakurili. Zelo mi je všeč kako te je poklicala naša fotografija.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnii. Lp Lili

Renata pravi ...

O kako lepo.. Les da umetnini poseben, topel čar.

Anonimni pravi ...

Oh, že dolgo nisem videla česa tako prisrčnega... čudovito.
Katja

Andreja L. pravi ...

In kos lesa je postal še lepši :-)) Krasno ste ustvarjali.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

veverca pravi ...

Zelooo srčkano!

Tanja E. pravi ...

iii, kako srčkano, domiselno, lepo... zelo sem vesela, da te je nagovorila fotografija v CRAFT-alnici in da deliš z nami svoj krasen izdelek, lp, T.