Zgodbe z vrta - 17.teden

11. - 17. julij 2016


Po hudo težkem tednu, je danes nastopil dan, ko se je na vrtu končno zopet slišal otroški smeh.
Ob njem mi je bilo (skoraj) v veselje opraviti tudi zoprno delo - pletje.
Plevel se je razrasel čez vse meje dobrega okusa.
In ker je bilo tudi moje postopanje sem ter tja cel teden čisto izven mej dobrega okusa, je edino logično, da se ob zaključku tedna vržem v plevel :o)

Končni izkupiček je bil več kot ugoden. Našla sem kar nekaj kosil :o)
Iz velikih cvetličnih loncev pa sem stresla tudi krompir in stvar je taka: če bi zanj lepo skrbela in ga občasno celo zalila, bi v enem loncu imela dovolj krompirja za eno kosilo za pet (sedaj pa ga je bilo dovolj za eno kosilo za tri, kar tudi ni tako slabo.) 

Odpiram prijave za semena maka. Prve glavice so že zrele in lepo ropotajo, ko jih stresem.
Pišete mi lahko na mejl: mucinmac@yahoo.com in mi sporočite svoj naslov.

Vse dobro.

 *
 Vabim vas, da se pridružite mojim vrtnim zgodbam in odprete vrata svojega vrtička.
Pustite komentar z povezavo do vaše vrtne dogodivščine. 
Z veseljem vas obiščem.

Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
http://kavicazmano.blogspot.si/2016/07/summer-journal-zgodbe-z-vrta-17-teden.html

dober tek za vsa kosilca z vrta. :) to so potem že kuhinjske zgodbe, kajne :) vse lepo k vam