Poletna darila


Poletje je čas potovanj.
Domov prinesemo polno naročje zgodb,
polno kartico fotografij
in
polno torbo daril za najbližje.
 

Ob povratku iz Francije sta me starša razveselila s pločevinasto posodo s pokrovom. 
Vanjo sem posadila zanimivo rožo, ki ji ne poznam imena.
Rože v različnih posodah se mi zdijo izredno simpatične in fotogenične.
 

Spomin na potovanje po Češki pa je bor, ki sem ga letos presadila v večji glinen lonec.
Včasih se bojim, da bom pozabila od kod sem prinesla kakšno rastlino, seme.
Pomislim, da bi naredila tablice, potem pa si premislim.
 

Ne bom pozabila.
 

Poletna darila ostanejo za vedno.
Nosim jih s seboj.
Otroška dlan polna semen.
Glasen smeh, ko sem se ujela v šipkov grm.
Usta vijolična od borovnic, ki so zorele v borovem gozdičku.  
 Poletna darila obsijana s soncem, ki greje celo leto.



Komentarji