sreda, 07. december 2016

Ko se kuhajo pravljice...


sveža
z vonjem po tiskarni
nova pravljica
 

ko se rodi pravljica, je poseben praznik
tak, ko ostane avtor malce brez besed
 in ilustrator strmi v prazen list
dan, ko je glavna pravljica
in vsi ostali le opazujemo njene prve korake v velikem svetu


Tudi za vas imam eno 
pravljico
če jo želite...
Pustite komentar in v nedeljo bom žrebala.

18 komentarjev:

mtka uri pravi ...

o, kako lepo. vse lepo zelim pravljici. dobrodosla v svetu. in seveda bi jo imeli.

tjaska pravi ...

Komentar?
... Da bi le pisala blog vsak dan - bi ga jaz lahko brala vsak dan!! :)

Tjaša pravi ...

Le kaj bi mi brez pravljic... In kaj bi dala za dar risanja...

Petra M. pravi ...

Ooo, to je pa prav posebna pravljica:) cestitke pisateljici in ilustratorki:):)

Barbara pravi ...

Dobro jutro,

Z Vami je vsak dan pravljica:)in prav z veseljem pokukam k Vam. Čudovit blog, prelepe slike, ki se s svojo zgodbico dotaknejo vsakega bralca. Čestitke in vse dobro še naprej, Barbara

Klara pravi ...

Ooo pravljica! Čestitke ob izdaji,izgleda zelo lepo že po slikah... In še na mnogo ilustracij!
Klara

Katja pravi ...

Pravljice v knjigarnah in knjižnicah nemalokrat izbiram po ilustracijah. Če me prevzamejo na prvi pogled, gredo pogosto z mano, če ne, me tudi vsebina težko prepriča in tako ostanejo kar tam, kjer so. In tvoje ilustracije so čudovite draga Anja, res imaš talent in pol - neguj ga :)
Katja

Moje malenkosti pravi ...

Tako kot je blog poln navdiha in topline, verjamem, da je tudi pravljica. Lepe slike.

Anonimni pravi ...

Oh, čudovita je... Polona

Hali pravi ...

Čudovita, TAKO ZELO ŽIVA IN SRČNA...Bravo Anja!

Tina pravi ...

O, kako lepo! Vesela sem zate!

Kristina pravi ...

Krasna. Čestitke!!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Anja, čestitam, obema :) Velik velik dogodek, srečna sem zate, to je tvoja pot, vedela sem, da mora slej ko prej priti do knjigice :))Seveda bi jo z največjim veseljem vzela med nas, v našo družino :)) Hvala, bodi lepo :)

oldpunca pravi ...

Čestitke obema. Hvala za pravljice. Brez njih ne bi obstajala. :-)

mateja pravi ...

Ooo, tole pa je moja velika želja - ilustrirati pravljico. Mogoče enkrat ;)

Obema pa seveda iskrene čestitke za pravljico! Vem, da je topla in srčna, kot tvoj blog. Komaj čakamo, da jo preberemo ;)

Saša S. pravi ...

Tvoje ilustracije ane? Čudovito. Res si lahko ponosna na tole knjigo.

Valentina B pravi ...

Izjemno lepo sta jo zakuhali!
Prav lepo. Z veseljem sprejmem pravljico v svoj dom. :)

Vladuška pravi ...

Iskrene čestitke obema in naj se skuha v kar največ domovih. :)