Darilce iz januarske škatle


stanje na moji mizi...
papirčkasto...
razmetano...

januarska škatla je prazna...
težko rečem, da je bilo praznenje uspešno, ker sem veliko reči le prestavila v februarsko škatlo...
a vsak začetek je težak...
zato
nadaljujem s projektom in
prepičana sem, da bom do decembra rešena velike večine nahrčkanih reči.

in kot sem obljubila:
darilce
majhen kolažek, ki ste ga lahko videli že v moji Instagram kamrici.
ali bo prišel v tem okvirju še ni zagotovo, ker je za milimeter premajhen. 
no ja, morda pa dobitnika/ce ne bo motilo

torej,
če se vam zdi ideja, da bi dobili kolažek zanimiva in mikavna,
pustite komentar.
prav tako boste v mešalnem lončku potencialnih dobitnikov tudi vsi, ki ste januarja pustili komentar pri katerikoli objavi tukaj na blogu

žrebala bom v ponedeljek točno popoldne

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Ja, poznam tak način pospravljanja (v tvojem primeru praznjenja škatle), ker je še vsega škoda zavreči, porabiti ne moreš, pa pač pristane v drugi škatli. Ena škatla je pa le manj ;)
Tvoj kolažek se mi zdi lušen in mislim, da bi lepo pristajal v moj ustvarjalni kotiček...
Lp
Oseba Katja sporoča …
Všečen kolaž! Zelo sem se trudila, da bi našla tist 1 mm, ki menda hodi navzkriž. :D Ne najdem ga, ali pa je to le znak, da bo treba k okolistu. :)
Risala si s flomastrom ali s tušem?
Oseba Anja sporoča …
Katja, živjo,
risala sem s črnim črnilom - v bistvu tanek flomaster...nekaj takega: https://www.amazon.co.uk/Staedtler-Pigment-Liner-Range-Grades/dp/B019FK0SJI

lp