...


sem mislila, da bom v maju več objavljala
da bom vsaj vsak drug dan kaj pametnega povedala
da bi se spravila nazaj k pisanju
ker to rada počnem
in mi je všeč malo poklepetat z vami
pa mi ni uspelo
besede o obvisele nekje v zraku,
nekaj časa so še čakale, da jih napišem
potem pa so zbledele
in spral jih je dež 

no, dežja imamo pa zadnje čase res veliko
preveč za moj okus
ampak za nekaj je verjetno tudi to dobro
kaj pa vem
polžem je všeč
in deževnikom tudi 
:o)

bodite lepo


 

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Se povsem strinjam, da je preveč dežja. Sedaj se mi že prav zares lušta toplega sončnega vremena, da bi lahko bila s Timom več zunaj.
Oseba Valentina B sporoča …
Ravno sem pisala blog o dežju in barvah pomladi. Pa o času in hitenju...
Ampak tudi to je življenje in za nekaj dobro. Da se malo ustavimo in zadihamo.
Vdihni nov dan, obsijan ali pa z dežjem obdan.

Oseba Klaudija sporoča …
Hvala :)