Pospravljanje

 s koncem šole se začne pospravljanje
grrrrr
nekako sem ustvarila predvidljiv sistem
začnem v otroških sobah in vse odvečne reči prestavljam v naslednjo sobo
iz otroških v dnevno
iz dnevne v spalnico
v spalnici v moj kotiček
iz kotička na mojo mizo
in potem končno sortiranje

kot vidite je vsak naslednji prostor manjši
na vsakem koraku nekaj izgine, najde svoje mesto, ali kaj podobno zanimivega
miza je v sklepnem dejanju videti grozljivo
a to je zadnji korak

:o)




Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Oh ja, to pospravljanje...nikoli mu ni konca, sploh če si tak hrček kot jaz, da je vsega škoda vreči proč ;)
Oseba Hali sporoča …
u ja kako zelo te razumem, pred 2 mesecema sem imela jaz eno tako čistko le v ustvarjalnici. Joj noro, koliko krame se nabere. Otroške sobe - hmhm ja mi ne dovolijo več, pa bi bilo potrebno kdaj malo pomoči mojim, že skoraj vsem odraslim otrokom :-)