Knjižna inventura 2019


pa mi je uspelo
prepisati vse naslove lanskega leta
kar enainšestdeset se jih je nabralo
ponovno sem odkrila grafične romane
Ferrantejevo sem začela brati spet od prve knjige naprej
in ker četrtega dela nisem mogla pričakat, sem ga brala kar v angleščini
ne vem, kaj sem počela aprila, 
ampak brala nisem
:o)
...

katera se me je najbolj dotaknila?
razmišljam
berem seznam
pa vam ne vem povedati
vsaka je posebna
delala bi krivico, če bi izpostavila eno
ali dve
morda deset
... 
vi mi povejte
katera knjiga je lansko leto najdlje odmevala v vas?

*

JANUAR
K. Barnhill: Deklica, ki je pila mesečino
H. Murakami: O čem govorim, ko govorim o teku
P. O'Connor: Prvi sončni žarek
P. Fitzgerald: Knjigarna
F. Bevk: Tolminski punt
I. Djilas: Hiša
A. Alexis: Petnajst psov

FEBRUAR
M. de Kerangal: Pokrpajmo žive
B. Gradišnik: Otip za srečo
B. Gradišnik: Strogo zaupno po Irskem
H. Garcia, F. Miralles: Ikigaj

MAREC
dr D. Rutar: Vzgoja za družino in vrednote - kako s pomočjo filmov bolje vzgajati otroke
B. Gradišnik: Strogo zaupno s Sloveniji I
B. Gradišnik: Strogo zaupno o Sloveniji II
M. Tikkanen: Veliki lovec

APRIL
A. Forna: Najemnik
 
MAJ
G. Clima: Sonce med prsti
S. Knyper: Nožič
I. Divković: Vas j**e ego?
G. Delisle: A user's guide to neglectful parenting
A. Štular: Živa sem!
W. Moers: Divji potep skozi noč
B. Gradišnik: Evolucija za rejce ljubiteljev domačih živali
R. Sattouf: Arabec prihodnosti

JUNIJ
R. Walsh: Moški, ki ni poklical
A. Palomas: Sin
B. Čok: V siju mesečine
J. Hall: Zgodbe o Vikingih

JULIJ
J. Teller: Nič
S. Henmo: Samo ljubezen
A. Lindgren: Brata Levjesrčna
J. Szabo: Ne božaj mačke proti dlaki
Siva sova: Sajo in njena bobra
T. Gulbranssen: In večno pojo gozdovi

AVGUST
T. Gulbranssen: Dediščina gozda
N. Gaiman: Norse mythology
N. Gaiman: The ocean at the end of the lane
J. Goodall: My life with the chimpanzees
H. Murakami: Colorless Tsukuru Tazaki and his years of pilgrimage
M. Lunde: Zgodovina čebel

SEPTEMBER
E. Ferrante: Genialna prijateljica
E. Ferrante: O novem priimku
E. Ferrante: O tistih, ki bežijo in tistih, ki ostajajo
T. Kokalj: Škrat s stotimi imeni
 
OKTOBER
A. Wendt: Henrikin strešni vrt
E. Ferrante: The story of the lost child
F. Backman: Mi proti vam
S. Prue: Tom Mraz
Chaboute: Sam
J. Giono: Mož, ki je sadil drevesa
A. Spiegelman: Maus
A. Schaap: Lučka

NOVEMBER
L. Esquivel: Kot voda za čokolado
M. Gripe: Pellerinova hči
E. Gilbert: Pečat stvarjenja

DECEMBER
J. Jonasson: Stoletnik, ki je zlezel skozi okno in izginil
N. Filer: The shock of the fall
C. Riddell: Otilija in rumena mačka
C. Riddell: Otilija gre v šolo
C. Riddell: Otilija in škrlatni lisjak
B. Žakelj: Belo se pere na devetdeset

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Pa sem ga dočakala... Seznam. Zna bit', da sem malo nora na njih. Kot tudi na knjige.
S tvojega seznama so name zagotovo naredile močan vtis Lučka pa Mi proti vam. Vse o E. Ferantte (četrti del še čaka). Tudi zgodovina čebel...
Z mojega pa:
Kako sem po nesreči napisala knjigo
Eleanor Oliphant je povsem v redu
Ikigaj
Golmanka in morje
Lišček
Miniaturistka...
In še mnoge druge.
Veselim se Globove nove kriminalke, trenutno je na polici A. Bagola. Pa mnoge mladinske... Da učencem lahko kaj svetujem.

Anja, že pišem naslove na seznam...

Lp
Tjaša

Oseba Anonimni sporoča …
Dotaknila se me je Belo se pere na devetdeset.
Lp, S.