Torkovo čvekanje


 
že kar nekaj časa nisem čvekala 
tukaj seveda
v živo precej čvekam
morda preveč
se bom morala naučiti bolj držati jezik za zobmi

no, kakorkoli
danes čvekam o

... najstnikih... pravzaprav so to bolj monologi, največkrat pa mi zmanjka besed po uvodnem zajetju sape...

... Trstu, ki ga šele sedaj na stara leta odkrivam in spoznavam... čudovito mesto... z najboljšo brezglutensko pekarno (če poznate kakšno, ker imajo na zalogi krofke in princeske z vanilijevo kremo pa rogljičke, na dan z besedo)

... knjigah ... o, ja, vedno tudi o knjigah... še vedno sem izgubljena v labirintu izgubljenih knjig in neskončno uživam...

... napakah in kaznih... takih in drugačnih... od otroških do prometnih... pa posledicah le teh... in o spremembah, ki jih prinesejo...

... pa o novih čevljih... kdo bi si mislil, da bom toliko časa namenila izbiri čevljev in branju ter čvekanju o hoji... o bosonogi hoji in bosonogih čevljih... imate kakšne izkušnje? 

... nenazadnje čvekam tudi o tem, da je nastopil odličen čas da poklonim kakšno darilce vam, drage moje bralke in morda tudi dragi moji bralci... je kakšen bralec med vami :o)
torej, malo počvekajte v komentarjih in naslednji torek, izžrebam nekoga, ki bo prejel unikatno darilo... ali pa nove čevlje, če imate slučajno številko 37 :o) 
... šala...
 
 
bodite lepo


Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Z velikim veseljem preberem tvoje čvekanje, mi včasih prav nariše nasmeh na obraz. Tvoje fotografije so pa vedno prava paša za oči, prava mojstrica fotografije si... Bravo!
Oseba mtka uri sporoča …
hehe, pri nas dobis 42 bosonogih cevljev - v resnici bolj tenisk - kolikor zelis. ene imamo tudi roza z blescicami zame. ce bos kaj rabila, napisi. midva z bostjanom sva kar bosopeta avgustinca ... no, jaz samo kadar mi pase. on je bolj zaresen.
in vesela za tvoje torkovo cvekanje (zame petkovo).
vse lepo,
uri
Oseba mtka uri sporoča …
aa, ne 42 ceveljev. cevlje s stevilko 42 :D mama mija