Berem, bereš, beremo

 

v knjižnici se vedno ustavim pri knjižnih novostih

preden so mi onemogočili dostop do nje

sem domov prinesla knjigo

Vpij potiho, brat

prebrala sem jo na mah

in me je zadela

močno 


priporočam


Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
tudi obožujem te izpostavljene police v naši knjižnici, vedno vse poberemo. Ni nujno, da so novosti, ampak res so zanimive knjige. Jih vedno pohvalim, kako so se super spomnili. Tole se bere zanimivo, me bo verjetno čisto pretreslo.
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Prebrala sem začetek na povezavi in te res kar potegne notri...že sedaj vidim, da bom po prebrani knjigi o njej še dolgo razmišljala, kot še danes po ogledu petkovega filma: Razbijalka sistema https://www.kinodvor.org/film/razbijalka-sistema/
Oseba Anja sporoča …
O, ja, razbijalko sistema si moram jaz še pogledat. Kino so mi prej zaprli, preden je bil na programu.