Junijsko čiščenje ~ 19 in 20

 


 

prišla sem do ustvarjalnega materiala

pregledala sem pletilke

in skupaj z brisačami

je bilo ravno 19 komadov, ki bodo romale na reciklarniški otok

(tako imenujem prostoru pred Reciklarnico, kjer pustiš ali vzameš kar uporabnega, fletnega)


danes pa sem obrnila kup 'nekoč'

na njem so bili najrazličnejši projekti, material, oblačila

brez sentimentalnosti sem se ga lotila

zamenjala sem dve zadrgi

pokrpala nekaj lukenj

iz dolgih hlač naredila kratke

veliko pa vrgla stran

ker v bližnji prihodnosti zagotovo ne bom delala 

preproge iz starih majic

krpic za obraz iz pižame

vložkov iz rjuh


zelo zadovoljna pa sem, da mi je uspelo končati vrečo za mleko

torej vrečo, v kateri greš po mleko na mlekomat

prostora je za dve steklenici

posebnost te vreče je, da ima dva prekata

tako vsaka steklenica stoji lepo pokonci

in se ne zaletavata ena v drugo

tako se te ne sliši že od daleč

za roč pa sem uporabila pas

ne, zagotovo ni original, sem ga dobila v Gvantu za 2 evra






Komentarji