Novembrska otožnost


 

tako težko se pripravim k čemerkoli,

kar zahteva tisto živahno iskrico 

popoldneve bi preživela 

s knjigo v roki, ker tako zelo učinkovito odženem otožne misli

s kvačko in temno prejo

zroč skozi okno v megleno pokrajino

...

začelo se je prejšnji teden,

ko smo bili doma zaradi karantene

svoje izjeme, zaradi skrbi, da se virus skriva tudi v meni, nisem izkoristila

in ta občutek ujetosti

nemoči

bojazen za najbližje

me je pokrila kot debela odeja

postala težka in temna  

in sedaj, ko se vračamo nazaj

se kar ne dvigne z mene

...

no, ja

vse mine, pravijo





Komentarji

Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Zdravo!
Tudi jaz se počutim podobno zadnje čase in držim pesti, da se bomo vsi kmalu počutili bolje. Pravzaprav se mi zdi, da moramo malo bolj verjeti v to in bo šlo.
Lp Klavdija
Oseba Valerija sporoča …
Ohhh, tudi jaz sem na tem... Brez volje, energije, veselja do česarkoli. Da bi bilo vsaj vreme malo bolj veselo in vzpodbudno.
In nisem še tako daleč, da bi verjela, da bo kmalu bolje...
Lp
Oseba Anja sporoča …
objem obema