To in ono / This and That

Glavo imam tako polno - polno slik reči, ki bi jih rada naredila, izdelala. Toliko idej. Včasih se mi zdi, kot da plavam proti toku. Ne morem jih vseh uresničiti. Mlajša hčerka je stara 3 mesece in od njenega rojstav dalje sem nekako obtičala na enostavnih in hitrih projektih. Ampak ne bom tarnala. Kajti tudi hitri projekti imajo svojo prednost (poleg tega da so hitri in
enostavni) - gospodična G lahko sodeluje in se krasno zabavava.


My head is so full - full of images of things I want to do, make, create. So many ideas.
Sometimes it feels like I'm swimming against current. I can't make them all true. My youngest daughter, miss N, is 3 months old and ever since her birth I'm stuck with quick easy projects. Oh well, that's not too bad because miss G can participate and we have
a lot of fun.

To je verižica o kateri sem pisala prejšnjič. Za začetek je v redu.

This is a necklace I was talkig about. It's fine for start.






Še vedno se ukvarjam s kostumoma za moji punci. Pust je pred vrati!

I'm still working on costumes for my girls. We have a Carnival this weekend.
Can't wait to show them off 
:o)




Danes sem poslala paket na Norveško. Uau. Nikoli si ne bi mislila, da bom kdaj poslala karkoli na Norveško. Naslovnica je Emily. Razlog: prva je napisala komentar v ta moj blog... in pred kratkim je imela rojstni dan (to sem izvedela kasneje).

I sent a little present to Norway today. To Emily for making first comment on my blog... and for her birthday as I found out later.

Komentarji