Nasprotja / Contrasts

Nedavno tega sem se pritoževala nad ljubljanskim boljšjim sejmom. V bistvu je bilo moje tarnanje na zelo majavih nogah, ker sem bila tam nazadnje pred sedmimi leti in ... hej, morda se je pa kaj spremenilo. No, ni se... ali pa se je... lokacija je druga in zdi se mi, da je spremenila tudi narodnostna sestava obiskovalcev. V bistvu je bilo tako živahno, zanimivo in avtentično, da se je moj mož vprašal, če morda ne snemajo kakšnega filma :o) Domov smo odšli bogatejši za dva fina lesena okvirja, eno volneno jopo in knjigo o kvačkanju. Kar se mene tiče je to prav dober ulov. Še boljši bi pa bil, če bi kakšen mojster prodajal škatlo starih gumbov ali kakšnih čipk. Verjetno je za kaj takega potrebno iti vsako nedeljo in čez nekaj mesecev naletiš tudi na to bogastvo. Ampak ker moža ne bom spravila tja naslednjih sedem let, bo moje gumbe in čipke kupil kakšen drug srečnež.

Fotke pa so nastale na očem bolj prijaznem kraju.



Not long ago I was complainig about our open air flea market. My moaning was not justify, since I was there seven years ago. But little has changed... or a lot. It's on a different spot and visitors are ... well it was so colourful and vivid that my housband thought that they were making a movie.We brought home new wooden frames, a book about crochet and lovely cardigan. I was hoping for some buttons or laces, but I guess you have to be a regular visitor for that. And since my husband said, he is not going back for next seven years ... well somebody else will buy my buttons and laces.
Pictures are from more eyes friendly place. Enyoj!

Komentarji