Toy Society Christmas

Danes sem sodelovala v velikem uličnem projektu - oddaja igrače. Velika zahvala gre Združenju Igrač (The Toy Society), ki je idejni vodja projekta.
Prav
zabavno je bilo šivati igračo, saj sem pri tem ves čas razmišljala, da so po celem svetu razdrobljeni ljudje, ki prav tako kot jaz delajo igračo z namenom, da jo bodo podarili naključnemu mimoidočemu.

Today, along with heaps of other crafty people I joined in the Christmas toy drop for the
Toy Society.

To je Oskar. Zelo je bil navdušen nad celotno rečjo in je pred odhodom v Ljubljano odšel celo k frizerju! Res upam, da bi našel prijetno družino... ups... da bi ga našla prijetna družina. Srečno moj mali fantič.

This is Oscar and he was quite excited by the whole thing. He even went to hairdresser before the drop! I really hope he will find a nice family... ups... that a nice family will find him. Good luck my little guy.

Pustila sem ga na stopnišču Frančiškanske cerkve.
I left him on the staricase of St. Francis church in Ljubljana.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Nobenega komentarja???

Ja, seveda, vsi so leteli v Ljubljano.
Ko sem prišla tja, Oskarja ni bilo več.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
... Oskarja sedaj prav gotovo greje eno miceno toplo naročje in mu je prelepo ... pravljično ...

Vse dobro :o)))