Koruzna tunika / Corn tunic

Napadla me je jesenska utrujenost.
Svet opazujem skozi napol zaprte oči in jih napol odprem le, kadar je v bližini kakšna klopca (da ne bi slučajno sedla mimo).
Mislim, da bi zdajle lahko šla na zimsko spanje. Če ima kakšen medved kaj prostora v brlogu, obljubim, da ne bom smrčala.


I'm so tired. It must be an autumn tiredness.
I'm observing the world around me through half closed eyes and I only half open them when there is a bench near me.
I feel I could sleep and sleep a whole week.

Koruzno polje v bližini naše male šole / Corn field near our little school.

*
Dovolj tarnanja.

Enough of groaning.
*


Imam novo sončno ljubko mehko koruzno tuniko -
mojstrsko delo moje babice.
Krasna je! Kar bolj živahno se počutim v njej :o)

I have a new lovely soft corn tunic - my granny has made it to me. 
I love it.
I feel lively wearing it.


Komentarji

Oseba Mateja sporoča …
Tudi jaz sem kot zgažen makaron te dni. Tako lepi dnevi, prijeten sonček, čudovita narava, jaz pa se komaj privlečem s sprehoda domov. Mislim, da bi tudi jaz potrebovala tako lepo rumeno poživitev.
Oseba ArtSparker sporoča …
Sweet harvest.
Oseba Vladuška sporoča …
Zanimivo ne, kako vedno govorimo o pomladni utrujenosti, ampak dejstvo je, da tudi jesen in pa predsvem zima res silita k spanju. Kot praviš, bi bi se lepo zlekniti k enemu medvedu ;) Krasna tunika, lep vzorec.
Oseba Helena sporoča …
Spomladi nas daje utrujenost, poleti je prevroče in bi počivali, jeseni se vse umirja in tudi mi, zima pa je tako za lenarjenje :) In uživamo vse leto :)
Čudovita tunika. Res je čisto koruzne barve.
Oseba elizabeth sporoča …
that is beautiful! i would feel lovely wearing it, too. :)

and i know what you mean about being tired . . . i am, too.

here's wishing you some extra energy.

hugs,
elizabeth
Oseba Ann sporoča …
The perfect match for corn and a lovely texture. So clever Grandmother! My home grown corn has been delicious and sweet this year and there is still more to harvest.