Teden šivanja otroških oblačil: prvi dan / KCWC: day one


Po pravici povedano sem začela šivati že čez vikend - izkoristila sem deževne dni, sicer vam danes ne bi imela kaj pokazati. Iz svojih žametnih hlač sem gospodičnama sešila nekaj novega - gospodična N je dobila oblekico in gospodična G krilce. Našitka Kitty sem dodala, da sem si zagotovila uspeh, kajti temno zelena ni ravno hit barva :o)

 
I have to confess did my sewing last week so I could have some things done to show you this week. I recycle my old cotton velvet pants and make my girls - a dress (for Miss N) and a skirt (for Miss G). 
I have big plans for this week, I would like to make few dresses and some warm tights, two hats and two scarfs.  

 About kcwc here

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo si jih opremila in to kar iz hlaš.
Oseba Ann sporoča …
Love that little pinafore dress - so sweet and lovely recycling!
Oseba Andreja sporoča …
zelo luštna oblekca. Da o modelčku ne govorim.
Oseba Hali sporoča …
Ooo Kitty da pikico na I majhnim gospodičnam.Prekrasno!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Neverjetna si Anja - zlate roke imaš ...
Oseba Andreja sporoča …
Krasni sta, lepo šivanje :-))
Oseba Mojca sporoča …
tole pa je simpatično... nič ne dvomim, da bosta gospodični z veseljem nosili oblekce :)