Mokro in suho / Wet and dry

Medtem ko se zunaj igrajo dežne kaplje,
se notri sušijo zelišča in stanovanje tako lepo diši, 
kot bi prišli na obisk k čarovnički. 


It has been raining for to long now. Rain, rain, rain every day.
But inside... a lot of drying... I have been drying herbs and it smells so nice...


 

kamilice in v ozadju suhi cvetovi bezga
camille (Matricaria recutita) and dry elder blossom at the back

 Cvetovi so videti tako ljubki, da se jih sploh ne morem naveličati. Rumena, bela in zelena, moje barve poletja in svežine.


Sušila sem tudi preslico, pa je suha izredno nefotogenična, zato vam pokažem svežo, posuto s poljubi.

I also had a jar full of dry Equisetum arvense, but its really unphotogenic. But I can show you a fresh one, sprinkled with kisses.



Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Res si prava zeliščarka!
Pri meni so zaenkrat suhe le kamilice :-))
Oseba Gourmet sporoča …
Waw, pa kje ti to nabiraš? Kamilic nisem videla že leta...

Krasne fotke in shranki!
Oseba oh,henry! sporoča …
oh, kako lepo to zgleda. vse, razen bezga, ki rata tako grozno rjav, ane?
Oseba Helena sporoča …
Anja, ko tako pridno sušiš zelišča, ti priporočam zanimivo knjigico Polonce Kovač, Zelišča male čarovnice :) Je tako prikupno napisana, da si jo ob priliki kupim.
Pri tebi res mora dišati. Fotke pa so seveda čudovite.
Oseba Anja sporoča …
Hvala, dekleta. Moram priznati, da mi počasno uvajanje v svet zelišč, vlaganja in shranjevanja sadja in zelenjave močno ugaja in da prav uživam.
Helena hvala za idejo, knjigico sem že videla, priznam pa, da je odprla še nisem.

Gourmet, kamilice sem nabrala na vrtu, ki ga lahko uporabljamo in leži pod našim novim stanovanjem. Stanovanje je v delu, vrt pa je krasen :o)

Sicer sem pa ranjak nabrala na Starem vrhu, preslico prav tako. Sem srkala znanje sodelavke, ki je prava mojstrica v zeliščarstvu in vsako jutro v šoli pijemo njen čaj. kamilice in preslica rasteta tudi na polju med Radomljami in Turnšami, ampak ne vem, koliko je zadeva v redu, ker na sosednjem polju raste koruza...
Oseba Vladuška sporoča …
Prekrasne fotografije, tako polne barv, res čudovito. Vidim, da ti gre tole zelo dobro od rok in da res uživaš.
Oseba veverca sporoča …
wau, res fino zgleda. jaz sem čist zaljubljena v zelišča. meni je krasna knjiga Zelišča z gore, res priporočam. aja, pa pri vas se pa na polno dogaja! :) lepo. novo stanovanje? daleč? pa nov član!! :) kok kulsko! vse naj naj ti želim.