Volnene novice / Yarn news


*
Dobitnica ptice je ime rože. Čestitke!
 Še naslov, da se ptoček ne izgubi, pa bo :o)


My giveaway winner is ime rože.
Congratulations!

**
Ko sem bila že ravno na obisku, sem se še malo sprehodila po nitih za srečo
in izvedela za krasen projekt knit-a-square
Takoj sem se ogrela zanj in upam, da se bodo greli tudi otroci.
Nabrskala sem že nekaj klobk (zgornja slika je simbolična)
in se bom lotila dela. 


I came across this great charity project: knit-a-square
 I already dig into my stash and I choose some yarn for my square knitting fun with a cause.

*** 
Rada imam pletenje.
Sedaj, ko mi je steklo,  že nekaj časa nisem poprijela kvačke.
O, ne, zamenjala je ne bom za pletilke, ampak sem pa navdušena ko vem, da znam tudi plesti :o)


I like knitting.
I believe I conquer this lovely stick activity and it's been a while since I pick up a crochet hook.
But no, no worries, hook has a special place in my creative space... but I'm really happy to know that I can knit :o)


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Tudi sama sem pred kratkim odkrila tole zadevico in se bom potrudila kaj nakvačkati, kajti kvačka mi gre bolj od rok :)
Oseba ime rože sporoča …
OOOoo, zlata ptica, čarobna ptica, ki odžene stran vse skrbi. Kako lepo. Zelo sem vesela... Otroci tudi. Na vse bo dobro vplivala. Hvaaala!