21/52 Sobotne drobtinice


Mali B se je spremenil v pikapolonico (pa vendar nimam občutka, da gre za norice). No, ja če je že moral zboleti, si je izbral zelo primerno vreme, vsekakor pa zelo primeren dan. Do ponedeljka bomo tako ugibali, kaj mu je.


Piščanci rastejo, da je veselje. Se mi zdi, da so še enkrat večji kot na dan, ko sem jih pripeljala domov.


Po dolgem zbiranju poguma, sem pobarvala nekaj blaga. Iz bele v rdečo in strašno se mi dopade. Sploh ena velika grobo tkana bombažna/lanena rjuha, ki bo sedaj postala mega prt.
Dan je bil bolj ali manj posvečen blagu: pranje, likanje, zlaganje in pospravljanje delovne sobe.


Nekaj vreč gre v Tekstilnico in nekaj na izmenjavo oblačil.
En kup majčk bo doživel predelavo v otroške majčke, hlače, slinčke, rutke...
Na ločenih kupih so še:
- blago za pustne kostume
- pletenine za zimska otroška oblačila
- blago za krpanke
- blago za darilni program
itd.
Sem kar zadovoljna.

Stroj mi zadnje čase nagaja. Izpušča šive, kot da spodaj ne bi zagrabilo niti. Grozno me jezi. Se še kateri to dogaja? Je bil že na servisu, pa tam krasno dela.... v dokaz mi tudi podarijo krpico z vsemi možnimi šivi, ki jih moj stroj zmore... grrrrrrrrrr.


 Popoldanske aktivnosti so bile zelo kontrastno... tiho delo in ustvarjanje, ter glasno prepiranje in pospravljanje. 


 

Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
Oh si bila pridna - ti si tako in tako nadvse pridna mravljica ... upam, da kaj tvoje delovne vneme sedaj, ko sem na obisku pri tebi preskoči name :o))) namreč nadvse nujno bi jo potrebovala ...

Piščančki tisti tvoji in ti posvojeni pa so prelepi :o)))

Objem ...
Oseba veverca sporoča …
Ojla, hvala za informacijo o tekstilnici! Nam hrčkarjem take reči zmeraj prav pridejo (za oddajanje in hrčkanje novih zadev). Ja, no, če še nisi vedla, veverce spadajo pod hrčkarje (za vsak primer ne tega otrok v šoli učit) ;)